Перед поверненням товару обов'язково зв'яжіться з нами! 

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів»

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Повернути / обміняти непродовольчий товар належної якості на інший, аналогічний, можна, якщо:

  1. Товар не був у вжитку. 

  2. Збережені товарний вигляд товару, його споживчі властивості, ярлики, оригінальні бірки виробника тощо;

  3. Зберігся розрахунковий документ, який споживач отримав разом з товаром;

Варто пам’ятати, що обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики. Тому якщо Ви, наприклад, придбали сукню і в перший же день, пішли в ньому на роботу, зрозуміли, що воно Вам тисне, то повернути товар вже скоріше за все не вийде, оскільки на одязі залишаться хоч і не значні, але все ж помітні сліди носіння, що автоматично поставить товар у ряд «вживаного». У разі виявлення ознак використання товару компанія залишає за собою право відмовити клієнту у поверненні виробу.

Якщо в наявності немає аналогічного товару на заміну, покупцеві може бути запропоновано наступні варіанти:

  1. Зачекати, поки потрібний товар з’явиться в наявності;

  2. Вибрати будь-який інший товар за такою ж ціною або з перерахунком вартості;

  3. Повернути назад кошти, сплачені за товар;

Важливо! Перед поверненням товару обов'язково зв'яжіться з нами! Всі відправлення слід відправляти БЕЗ зворотних платежів та за рахунок відправника. Якщо буде встановлено, що повернення з вини інтернет-магазину, ми компенсуємо суму доставки посилки із поверненням. Повернення, надіслані за рахунок інтернет-магазину, не будуть прийняті.

Приклад повернення з вини інтернет-магазину – відправили товар іншого кольору.

Приклад повернення не з вини інтернет-магазину – не підійшов розмір. Просимо врахувати, що деякі тканини дуже тягнуться, і виміри виробу, вказані на сайті, можуть істотно відрізнятися від фактичних параметрів виробу.

Після відправлення - обов'язково потрібно повідомити нам (по електронній пошті чи смс) номер відправлення, для того, щоб кур’єр міг його якнайшвидше отримати. 

При отриманні посилки кур’єр перевіряє ваше відправлення в присутності працівника пошти на дотримання умов повернення (збереження товарного вигляду, оригінальної упаковки та наявність всіх бірок, цінників,пломб). При недотриманні всіх умов, кур’єр зобов'язаний оформити відмову від прийняття посилки.

Після отримання вашого відправлення, воно ще раз ретельно перевіряється (на факт використання та відсутність плям та запахів). 

Важливо: щоб уникнути махінацій із поверненням товару, ми повертаємо кошти лише на банківські картки, зареєстровані на ім'я покупця, зазначене у замовленні.

Не підлягають поверненню непродовольчі товари належної якості перелік яких затверджено Постановою Кабінету Міністрів України №172 від 19.03.1994 р.

Якщо Ваше замовлення було відправленно компанією Нова пошта рекомендуємо скористатися - Безкоштовне повернення від Нової пошти. "Легке повернення" — це простий сервіс, який дозволяє швидко повернути вже отриманий товар продавцеві, якщо він не підійшов вам з певних причин.

Як мені повернуть кошти за товар?

Ви можете вказати дані банківської карти для повернення коштів, оформляючи повернення в паперовому бланку повернення товару. У бланку повернення вкажіть номер картки та ПІБ власника банківської картки українською мовою.

Зазвичай гроші повертаються за 2–7 днів після прийняття рішення про повернення коштів.